دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan


دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan

تورکی شعر ، آذربایجان موزیک ، تورکجه اس ام اس ، تورکی ماهنیلار بایاتیلار ، آذربایجان ادبیاتی


فرزاد آشوبی به تراختور پیوست
 
 
فرزاد آشوبی به تراختور پیوست
 

فرزاد آشوبى، هافبك دفاعى فصل گذشته استقلال، به تراكتور پيوست.

آشوبي امروز با مسئولان باشگاه به توافق رسيد و قرارداد داخلي امضا كرد. وي به زودي قرارداد خود را در هيئت فوتبال ثبت كرده، در تمرينات تيم شركت خواهد كرد.

 



عضو وبلاگ دوزلو اوغلان شوید و شما هم مطالبتان را منتشر کنید

با عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان شما نیز مطالب و اخبار مربوط به آذربایجان را در این وبلاگ منتشر کنید مطالبی همچون شعرهای ترکی ، مقالات ترکی مربوط به تاریخ و فرهنگ آذربایجان ، اخبار مربوط به ورزش آذربایجان ، اس ام اس و مطالب جالب ترکی و ... را می توانید در وبلاگ دوزلو اوغلان منتشر کنید .

برای عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی آل ور

فروشگاه اینترنتی آتیل باتیل

فروشگاه اینترنتی ساوالان

نظرات شما عزیزان:

ميلاد
ساعت16:44---14 تير 1390
سلام تورك اوغلو.اميدوارم ياشايشين گوزل اولاي.
ميخوام يه راه كسب در آمد ميليوني رو براتون معرفي كنم.تورو خدا تا آخر بخونين البته اگه ميخواين تا سقف 230 ميليون پول بدست بيارين!!!!
حق دارين باور نكنين چون من خودمم اولش باور نداشتم.ولي فهميدم كه كاملا قانونيه و هيچ مشكل شرعي نداره.
دوست خوبم نمی دونم سایت لید ادورتیزر یادتون هست یانه.سایتی که شما توی اون ۵۰۰۰ تومان به حساب یک شخص واریز می کردید بعد زیرمجموعه می گرفتید و بالا می اومدید و بعد از مدتی این ۵۰۰۰ تومانی ها به حساب خود شما هم واریز می شد و شما تا ۲۳۰ میلیون تومان می تونستید پول بگیرید.الان نسخه ایرانی این سایت اومده که تقریبا شبیه اونه و شما فقط یک بار ۵۰۰۰ تومان به حساب یک شخص واریز می کنید بعد فقط زیر مجموعه می گیرید و پس از مدتی این ۵۰۰۰ تومان ها به حساب خود شما واریز خواهد شد.من خودم حاضرم تضمين كنم كه اگه ضرر كردين 5000شما رو من بهتون پرداخت كنم!!!
لينك عضويت:
https://www.iranadvertisers.com/group.php?id=OCK60013764 aq76
خلاصه روند كسب درآمد:
- کسب درآمد در این سامانه به روش PPL می باشد که بی شک مطمئن ترین و نوین ترین سیستم کسب درآمد در جهان و به روایتی دیگر نسل جدید سیستم های کسب درآمد است. PPL کوتاه شده عبارت Pay Per Lead است که معادل "پرداخت به ازای سرگروه شدن" می باشد.
- ابتدا از طریق لینک بازاریابی یکی از اعضا در یک گروه بازاریابی ثبت نام می نمایید.
- مبلغ 5000 تومان به عنوان دستمزد بازاریابی به حساب سرگروه بازاریابی خود (که یکی از اعضای سامانه می باشد) کارت به کارت میکنید.
- سرگروه بازاریابی شما پس از دریافت وجه، حساب کاربری شما را تایید و لینک بازاریابیتان را فعال می نماید. سپس سرگروه به صورت خودکار از گروه حذف شده و شما به عنوان بازاریاب جدید در گروه وارد میشوید.
- لینک بازاریابی خود را در اختیار حداقل 5 نفر از دوستانتان قرار می دهید تا آنها از طریق شما در سیستم ثبت نام کنند و روند را تکرار نمایند.
- وضعیت افرادی که جذب نمودید را پیگیری می نمایید که آنها نیز روند شما را تکرار کنند و در صورت لزوم از پشتیبانی شما برخوردار شوند.
- پس از چند سطح تکرار، شما در تعداد زیادی گروه به رتبه سرگروهی میرسید و به ازای هر کدام مبلغ 5000 تومان توسط اعضای جدید به حسابتان کارت به کارت شده و شما به عنوان سرگروه آنها را تایید می نمایید و از آن گروه ها حذف میشوید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: وحید شکرزاده | تاريخ: سه شنبه 14 تير 1390برچسب:نقل و انتقالات تراکتورسازی تبریز , تراختور , فرزاد آشوبی ,تیراختور , تراختور آذربایجان, تراکتورسازی تبریز , تیم تراختور , آخرین نقل و انتقالات تیم تراکتورسازی تبریز, | موضوع: <-CategoryName-> |

دوزلو اوغلان