دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan


دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan

تورکی شعر ، آذربایجان موزیک ، تورکجه اس ام اس ، تورکی ماهنیلار بایاتیلار ، آذربایجان ادبیاتی


قلعه نویی : هیچ تیمی مانند تراکتورسازی هوادار بامعرفت ندارد

قلعه نویی : هیچ تیمی مانند تراکتورسازی هوادار بامعرفت ندارد

امير قلعه‌نويي پيش از ظهر امروز در هتل پارس تبريز با تقدير و تشکر از زحمات فراز کمالوند در تيم تراکتورسازي تبريز اظهار داشت: کمالوند زحمات زيادي را براي تيم کشيد، تراکتورسازي تيم بسيار خوبي است و حقش بود آسيايي مي‌شد.

* تراکتورسازي تبريز تيم مردمي است
وي افزود: نگاه من به تيم تراکتورسازي تبريز نگاه ورزشي است و بنده به عنوان فردي که بيش از 20 جام در عرصه فوتبال به دست آورده‌ام اعلام مي‌کنم تيم تراکتورسازي تبريز تيم مردمي است.

* نگاه ورزشي به تيم تراکتورسازي تبريز مي‌کرديم اين تيم آسيايي مي‌شد
قلعه‌نوبي تصريح کرد: اگر نگاه ورزشي به تيم تراکتورسازي تبريز مي‌کرديم اين تيم آسيايي مي‌شد.
سرمربي تيم تراکتورسازي تبريز با بيان اينکه مردم تبريز مردم بسيار خوبي هستند، ابراز داشت: در دنيا هيچ تيمي همانند تيم تراکتورسازي هوادار بامعرفت ندارد.
اين مربي خاطرنشان کرد: با صداقت بايد کار کرد، مردم از ما خيلي جلوتر هستند و اگر با صداقت پيش بريم مردم پاسخ صداقتمان را به خوبي مي‌دهند.

* بايد از وارد کردن فشارهاي اضافي به تيم خودداري کنيم
وي تاکيد کرد: امروز بايد اهدافمان در تيم تراکتورسازي را فازبندي کنيم و براساس اهداف زيرساخت‌ها را درست کنيم.
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: بايد از وارد کردن فشارهاي اضافي به تيم خودداري کنيم.
قلعه‌نويي با بيان اينکه ظرفيت‌هاي ممتازي در تيم تراکتورسازي تبريز وجود دارد، بيان داشت: با تمام وجود تلاش در شان مردم آذربايجان انجام خواهيم داد.

* اهداف فني براي تراکتورسازي داريم
اين مربي گفت: امروز بايد به دنبال کيفيت در تيم تراکتورسازي تبريز برويم، اهداف فني براي تراکتورسازي داريم و مسئوليت امروز بسيار سخت‌تر است.
قلعه‌نويي با بيان اينکه مربي پروازي نيستم، افزود: با عشق و علاقه فراوان به مردم آذربايجان‌شرقي به تيم تراکتورسازي تبريز آمده‌ام.

* سرمايه اصلي اين تيم مردم آگاه، هوشيار و فهيم آذربايجان‌شرقي هستند
سرمربي تراکتورسازي تبريز در ادامه خاطرنشان کرد: آماده مشاوره با صاحب‌نظران هستم.
وي گفت: تراکتورسازي تبريز تيمي بي‌‌نظير است و سرمايه اصلي اين تيم مردم آگاه، هوشيار و فهيم آذربايجان‌شرقي هستند.
اين مربي فوتبال تصريح کرد: در چند روز حضورم در تبريز مردم اين شهر مرا شرمنده کرده‌اند و با تمام توان در خدمت تيم تراکتورسازي خواهم بود.
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي با اشاره به بومي بودن چند تن از اعضاي کادر فني، جذب بازيکن بومي را خارج از برنامه اصلي خود دانست و گفت: مطمئناً هواداران تراکتورسازي و مسئولان باشگاه به دنبال داشتن تيمي قدرتمند و منسجم هستند و برنامه اصلي ما نيز اين است که تيمي خوب در حد و اندازه‌هاي نام تراکتورسازي و شايسته اين هواداران بسازيم و نتايج درخشاني کسب کنيم.
وي اذعان داشت: البته من منکر جذب استعدادهاي فوتبال آذربايجان‌شرقي نيستم و در صورت مشاهده بازيکني از رده‌هاي پايه که بتواند در تيم بزرگسالان پيشرفت کند، حتماً آن بازيکن را به تمرينات تيم بزرگسالان دعوت خواهم کرد. 
 گفتنی است، با وجود دعوت از فراز کمالوند براي اين مراسم وي در اين مراسم غايب بود.



عضو وبلاگ دوزلو اوغلان شوید و شما هم مطالبتان را منتشر کنید

با عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان شما نیز مطالب و اخبار مربوط به آذربایجان را در این وبلاگ منتشر کنید مطالبی همچون شعرهای ترکی ، مقالات ترکی مربوط به تاریخ و فرهنگ آذربایجان ، اخبار مربوط به ورزش آذربایجان ، اس ام اس و مطالب جالب ترکی و ... را می توانید در وبلاگ دوزلو اوغلان منتشر کنید .

برای عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی آل ور

فروشگاه اینترنتی آتیل باتیل

فروشگاه اینترنتی ساوالان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: وحید شکرزاده | تاريخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:قلعه نویی , امیر قلعه نویی , تراختور , تیراختور , ترختور , تیرختور , تراکتور , تراکتورسازی , تراکتورسازی تبریز , تراختور آذربایجان , هواداران تراختور آذربایجان , هوادار تراختور , تراختورچی , تیراختورچی, | موضوع: <-CategoryName-> |

دوزلو اوغلان