دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan


دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan

تورکی شعر ، آذربایجان موزیک ، تورکجه اس ام اس ، تورکی ماهنیلار بایاتیلار ، آذربایجان ادبیاتی


مسعود ابراهیم زاده با تراکتورسازی تمدید کرد + آخرین احتمالات پیوستن بازیکنان به تراختور


مسعود ابراهيم زاده، بازيكن بومي تراكتورسازي، دو فصل ديگر با اين تيم قرارداد بست.


به گزارش كلوب هواداران تراكتورسازي و به نقل از سايت رسمي باشگاه، مسعود ابراهيم زاده، مهاجم چپ پاي اين تيم، به مدت دو سال ديگر، با مسئولان اين تيم به توافق رسيد و به عنوان سرباز، دو سال ديگر در اين تيم توپ خواهد زد.


طبق گزارش هاي دريافتي، مسئولان باشگاه، در حال مذاكره با چند بازيكن مطرح ليگ برتري هستند.


به گزارش كلوب هواداران تراكتورسازي، بنا به درخواست امير قلعه نويي و ليست ارائه شده به مديريت باشگاه، مسئولان تيم در حال مذاكره با تعدادي از بازيكنان سرشناس فصل گذشته هستند. در اين ليست نام هايي چون، سيد جلال حسيني، فابيو جانواريو، آرش برهاني، رضا عنايتي، احمد جمشيديان و كريم انصاري فرد به چشم ميخورد. كادر فني درخواست كرده كه مسئولان، تعدادي از اين بازيكنان را جذب كنند تا تيم تراكتور در فصل آينده بتواند با قدرت تمام در ليگ شركت كند.

همچنين تعدادي بازيكن خارجي، مد نظر كادر فني قرار دادرد كه با آنها وارد مذاكره شده اند و به زودي با آنها به توافق خواهند رسيد و نام آنها اعلام خواهد شد.





عضو وبلاگ دوزلو اوغلان شوید و شما هم مطالبتان را منتشر کنید

با عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان شما نیز مطالب و اخبار مربوط به آذربایجان را در این وبلاگ منتشر کنید مطالبی همچون شعرهای ترکی ، مقالات ترکی مربوط به تاریخ و فرهنگ آذربایجان ، اخبار مربوط به ورزش آذربایجان ، اس ام اس و مطالب جالب ترکی و ... را می توانید در وبلاگ دوزلو اوغلان منتشر کنید .

برای عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی آل ور

فروشگاه اینترنتی آتیل باتیل

فروشگاه اینترنتی ساوالان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: وحید شکرزاده | تاريخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:نقل و انتقالات تراکتورسازی تبریز , تراختور , مسعود ابراهیم زاده , سید جلال حسینی , فابیو جانواریو , آرش برهانی , احمد جمشیدیان , رضا عنایتی , کریم انصاری فرد ,تیراختور , تراختور آذربایجان, تراکتورسازی تبریز , تیم تراختور , آخرین نقل و انتقالات تیم تراکتورسازی تبریز, | موضوع: <-CategoryName-> |

دوزلو اوغلان