دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan


دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan

تورکی شعر ، آذربایجان موزیک ، تورکجه اس ام اس ، تورکی ماهنیلار بایاتیلار ، آذربایجان ادبیاتی


آخرين اخبار از تراکتورسازی تبريز/ آندو و نصرتی مي مانند؟

آخرين اخبار از تراختور/ آندو و نصرتی مي مانند؟


چند روزی بود که کوچ یکی یکی بازیکنان تراکتور هواداران پرشور ایت تیم را نگران کرده بود اما گویی با حضور قلعه نوعی در تراکتور این تیم سر وسامان گرفته و باید منتظر خبرهای خوبی باشیم گزیده ای از اخبار را که امروز در رسانه ها قرار گرفته بودند را با هم مرور می کنیم .

                                             

١- محمد نصرتی :‌با اینکه در چند روز اخیر شایعات زیادی مبنی بر پیوستن کاپیتان فصل گذشته تراکتور به استقلال تهران مطرح شده بود اما این بازیکن می گوید : خیلی دوست داشتم در تراکتور بمانم و به همین خاطر نیز هنوز قراردادم را به طور قطعی با استقلال ثبت نکرده ام اکنون که امیر قلعه نوعی به تراکتور سازی آمده و تراکتور نیز قصد دارد تیمی در حد قهرمانی ببندد مطمئناً به تراکتورسازی باز خواهم گشت .

                                           

٢- آندرانیک تیموریان : آندو می گوید با حضور قلعه نوعی در تبریز خیلی دوست دارم قراردادم را با تراکتور تمدید کنم اما باید به قراردادهای دیگر هم فکر کنم.با حضور امیر قلعه نوعی در تبریز اولویت اول من تراکتورسازی است.

 

                                          

٣-کریم انصاریفرد :‌گویا امیر قلعه نوعی شخصاً‌ با کریم انصاریفرد صحبت کرده و کریم انصاریفرد نیز رضایت خود را برای حضور در پرتماشگرترین تیم آسیا اعلام کرده است ولی باید تا ثبت نهایی قرارداد منتظر بمانیم.

 



عضو وبلاگ دوزلو اوغلان شوید و شما هم مطالبتان را منتشر کنید

با عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان شما نیز مطالب و اخبار مربوط به آذربایجان را در این وبلاگ منتشر کنید مطالبی همچون شعرهای ترکی ، مقالات ترکی مربوط به تاریخ و فرهنگ آذربایجان ، اخبار مربوط به ورزش آذربایجان ، اس ام اس و مطالب جالب ترکی و ... را می توانید در وبلاگ دوزلو اوغلان منتشر کنید .

برای عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی آل ور

فروشگاه اینترنتی آتیل باتیل

فروشگاه اینترنتی ساوالان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: وحید شکرزاده | تاريخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:نقل و انتقالات تراکتورسازی تبریز , تراختور , نصرتی , آندرانیک تیموریان , کریم انصاری فرد ,تیراختور , تراختور آذربایجان, تراکتورسازی تبریز , تیم تراختور , آخرین نقل و انتقالات تیم تراکتورسازی تبریز, | موضوع: <-CategoryName-> |

دوزلو اوغلان