دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan


دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan

تورکی شعر ، آذربایجان موزیک ، تورکجه اس ام اس ، تورکی ماهنیلار بایاتیلار ، آذربایجان ادبیاتی


قلعه نويي با تراکتور قرارداد امضا کرد


قلعه نويي با تراکتور قرارداد امضا کرد



امير قلعه‌نويي سرمربي سابق سپاهان سرانجام بر ترديدهاي ذهني فائق آمد و با تراکتورسازي تبريز قرارداد همکاري امضا کرد.
به گزارش گل قلعه‌نويي که روز گذشته با مديران سپاهان پاي ميز مذاکره نشسته بود، سرانجام تصميم خود را در اين زمينه قطعي کرد و قيد کار کردن در تيم قهرمان ايران را زد. با وجود اينکه گفته مي‌شد او با توجه به قرعه ساده سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا و البته شرايط خاص اين تيم در جمع سپاهاني‌ها باقي خواهد ماند اما او در نهايت ترجيح داد در تيم ديگري به فعاليت ادامه دهد.
قلعه‌نويي براي کار در تبريز قصد دارد از يک دستيار بومي استفاده کند که اين بخشي از سياست هميشگي او در کار کردن در شهرهاي مختلف است.
او که حالا از اصفهان به تبريز مي‌رود کار در اين فضاي جديد را تجربه خواهد کرد فضايي که البته براي هر مربي‌اي مي‌تواند رويايي باشد.
تراکتورسازي با هواداران بي‌شمارش يکي از مهمترين تيم‌هاي ليگ برتر است که حالا با حضور قلعه‌نويي چهره جدي‌تري از يک مدعي را نشان خواهد داد، قلعه‌نويي مذاکره با بازيکنان را هم شروع کرده و گفته مي‌شود کريم انصاري‌فرد اولين صيد او خواهد بود

 



عضو وبلاگ دوزلو اوغلان شوید و شما هم مطالبتان را منتشر کنید

با عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان شما نیز مطالب و اخبار مربوط به آذربایجان را در این وبلاگ منتشر کنید مطالبی همچون شعرهای ترکی ، مقالات ترکی مربوط به تاریخ و فرهنگ آذربایجان ، اخبار مربوط به ورزش آذربایجان ، اس ام اس و مطالب جالب ترکی و ... را می توانید در وبلاگ دوزلو اوغلان منتشر کنید .

برای عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی آل ور

فروشگاه اینترنتی آتیل باتیل

فروشگاه اینترنتی ساوالان

نظرات شما عزیزان:

تراختورچي
ساعت20:45---26 خرداد 1390
سلام دوست عزيز وبت عاليه حرف نداره. به وبلاگ منم حتما سر بزن و اگه خواستي بگو تبادل لينك كنيم.

"""www.traxturchi.blogfa.com"""


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: وحید شکرزاده | تاريخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:نقل و انتقالات تراکتورسازی تبریز , تراختور , امیر قلعه نویی , سرمربی جدید تراکتور , کریم انصاری فرد ,تیراختور , تراختور آذربایجان, تراکتورسازی تبریز , تیم تراختور , آخرین نقل و انتقالات تیم تراکتورسازی تبریز, | موضوع: <-CategoryName-> |

دوزلو اوغلان