دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan


دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan

تورکی شعر ، آذربایجان موزیک ، تورکجه اس ام اس ، تورکی ماهنیلار بایاتیلار ، آذربایجان ادبیاتی


بابکم آذربایجان اوغلویام + تورکی شعر

 

بابکم آذربایجان اوغلویام

 

گئـچیب جـاندان اؤز ائلیـه جـان وئره ن
بابكم من آذربـایجــان اوغلویـام
آنـا یوردا اوره كدن عئشق بسلــه یه ن
بـابكم من آذربـایجــان اوغلویـام

ایللــر بـویـو ، جـللاد بـوینـو بـورمـوشام
سینـه گـریب دوشمـه نیمـی یورموشام
ائللریمیــن خـیــدمتینــده دورمـوشــام
بـابكم من آذربـایجــان اوغلویـام

بـاغلی قوللا معتصــم'دن قــورخمــادیم
اؤلوم گلدی من سؤزومدن چـیخمادیم
آل قانیمی مه یر اوزه یـاخمادیم
بـابكم من آذربـایجــان اوغلویـام

تـاریخیمــی آل قــانیمــلا یــازمیشــام
قودوزلارا دریــن قـبیر قــازمیشـام
كیم دئییری من یولومو آزمیشام
بابكم من آذربـایجــان اوغلویـام

هوندور داغـام سئللــر منــی ییخـمادی
دوشمنیم ده اوزومه خــور بـاخمادی
آخدی قانیم گؤز یاشلاریم آخمادی
بـابكم من آذربـایجــان اوغلویـام

سینمــده بیر یـانـار اود وار سـؤنـولمـه ز
شرف یولو گئده ن یـولچو دؤنولمه ز
محببتیم ائللــریمــــــــدن اوزولمـــــه ز
بـاشـی اوجـــا آذربـایجـــان اوغلویـام

قودرتیمی اؤز ائلیمدن آلمیشــام
چـراغ اولـوب قــارانلیقــدا یــانمیشــام
ظفـر مـــارشــی وطنیمــده چالمیشـام
بـابكم من آذربـایجـــان اوغلویـام

ایـران بــدن آذربـایجــان جــانیمدیـــر
تـوركو دیلــی دامــارلاردا قــانیمدیــر
بورا منه وطنیمــدیــر شانیمــدیـــر
بـابكم من آذربـایجــان اوغلویـام



عضو وبلاگ دوزلو اوغلان شوید و شما هم مطالبتان را منتشر کنید

با عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان شما نیز مطالب و اخبار مربوط به آذربایجان را در این وبلاگ منتشر کنید مطالبی همچون شعرهای ترکی ، مقالات ترکی مربوط به تاریخ و فرهنگ آذربایجان ، اخبار مربوط به ورزش آذربایجان ، اس ام اس و مطالب جالب ترکی و ... را می توانید در وبلاگ دوزلو اوغلان منتشر کنید .

برای عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی آل ور

فروشگاه اینترنتی آتیل باتیل

فروشگاه اینترنتی ساوالان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: وحید شکرزاده | تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:تورکی شعر , آذربایجان , بابک , بابک خرمدین , آذربایجان شعرلری , وطن شعری , تورکجه شعرلر , شعر ترکی , تورکی شعرلر , آنا یوردوم , آذربایجان اوغلو , تورک اوغلو, | موضوع: <-CategoryName-> |

دوزلو اوغلان