دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan


دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan

تورکی شعر ، آذربایجان موزیک ، تورکجه اس ام اس ، تورکی ماهنیلار بایاتیلار ، آذربایجان ادبیاتی


باخت تراختور مقابل نفت تهران - زنگ خطر برای تراکتورسازی

تراکتورسازی 1 - نفت تهران 2 / سوء قصد به صدرنشین در تبریز

گل ها: سيد ايمان موسوي (51)  و عزتي (82) براي نفت. سيدمحسن حسيني (92) براي تراكتورسازي

اخطار: سياوش اكبرپور و احسان حاج صفي از تراكتور، سوشا مكاني، سيامك كوروشي و رضا معقولي از نفت

ورزشگاه يادگار امام تبريز-

تراكتورسازي: مهدي ثابتي – اميرحسين صادقي – مرتضي اسدي – احمد آل نعمه (53 رودريگو توزي)- سيدمحسن حسيني- احسان حاج صفي – فردين عابديني (57 داود دانش دوست) - فرزاد آشوبي -  لوپز فلاويو (78 اشپيتيم آرفي)- سياوش اكبرپور و محمد ابراهيمي-

مربي: امير قلعه نويي اتفاق ويژه: بعد از گل دوم نفت، گزارشگر بازي اين گل را به غيبت مهدي كياني و نبود يك «هافبك دفاعي» در تيم نسبت داد.

نفت تهران: سوشا مكاني- سيامك كوروشي- خان محمدي (59 حميدرضا فتحي)- نارسيو خوزه-  محمد مهرآزما- خلدون ابراهيم-  عليرضا عزتي- يعقوب كريمي (70 مجتبي زارع)-  رضا معقولي- سيد ايمان موسوي (79 حسين اماميان)-

مربي: حسين فركي

داور: احمد صالحي

شرح بازي:

تراكتور صدرنشين كه همان تركيب ديدار با استقلال را در زمين مي ديد، بازي را با حمايت تماشاگرانش هجومي و پرحرارت آغاز كرد و در همان دقايق ابتدايي با شوت سنگين فلاويو خطر ساز شد. اما به مرور نفتي ها كه با دفاعي چند لايه در زمين خودي مستقر شده بودند، با دوندگي فراوان مانع از بازي سازي هافبك هاي ميزبان شدند. در اين نيمه تراكتور با ضربه سر آل نعمه مي توانست به گل برسد كه توپ به شكل خطرناكي بيرون رفت. اما شاگردان حسين فركي كه در بازي هاي گذشته هم نشان داده بودند روي ضد حملات بسيار خطرناك هستند، در همان نيمه اول مي توانستند با فرار موسوي به گل برسند اما ضربه اين مهاجم به تير دروازه خورد و به زمين برگشت. در نيمه دوم و بعد از اينكه تاكتيك «دفاع، دفاع، ضد حمله» فركي نتيجه داد، نفتي ها كاملاً عقب نشستند و تراكتورسازي بازي را در دست گرفت اما موقعيت هاي آن ها كه عمدتاً از ارسال هاي بلند و پرتاب هاي اوت احسان حاج صفي ايجاد مي شد، به جايي نرسيد. در اواسط نيمه دوم يكي از ارسال هاي تراكتور با ضربه سر اميرحسين صادقي به گل تبديل شد اما كمك داور آن را آفسايد اعلام كرد. درحالي كه تراكتور براي رسيدن به گل مساوي به آب و آتش مي زد، اشتباه بزرگ مهدي ثابتي، گل دوم نفت را رقم زد. گل دقيقه 92 حسيني هم با اينكه تراكتور را براي چند دقيقه به مساوي اميدوار كرد اما در نهايت اين بازي با همان نتيجه 2-1 به پايان رسيد.

گل ها:

1-0 نفت: در حالي كه اغلب مدافعان تراكتور جلو كشيده بودند، سيد ايمان موسوي پديده اين فصل فوتبال ايران ارسال مهرآزما از سمت چپ را با ضربه سر به گل تبديل كرد.

2-0 توپي كه بدون مزاحمت در فاصله 30 متري به عزتي رسيده بود، با شوت اين بازيكن و اشتباه ثابتي در دفع توپ به گل دوم نفت تبديل شد.

2-1: اشتباه مدافعان نفت در دفع توپ، موقعيتي براي حسيني ايجاد كرد تا مدافع گلزن نفت با حركتي آكروباتيك دروازه ميهمان را باز كند.

 بهترين بازيكن: ايمان موسوي يك گل حساس براي نفت زد تا صدرنشين در خانه متوقف شود اما عنوان بهترين بازيكن را بايد به سوشا مكاني اختصاص دهيم كه 90 دقيقه بي اشتباه را در ورزشگاه يادگار امام گذراند.

اتفاق ويژه: اين شكست اولين شگفتي هفته هفتم ليگ بود. نفت بعد از شكست سپاهان در اصفهان، و اين پيروزي در تبريز، تيم غول كش ليگ يازدهم شده است.



عضو وبلاگ دوزلو اوغلان شوید و شما هم مطالبتان را منتشر کنید

با عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان شما نیز مطالب و اخبار مربوط به آذربایجان را در این وبلاگ منتشر کنید مطالبی همچون شعرهای ترکی ، مقالات ترکی مربوط به تاریخ و فرهنگ آذربایجان ، اخبار مربوط به ورزش آذربایجان ، اس ام اس و مطالب جالب ترکی و ... را می توانید در وبلاگ دوزلو اوغلان منتشر کنید .

برای عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی آل ور

فروشگاه اینترنتی آتیل باتیل

فروشگاه اینترنتی ساوالان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: وحید شکرزاده | تاريخ: جمعه 25 شهريور 1390برچسب:تراختور , نفت تهران , تراکتور سازی , تیراختور , باخت تراختور , تراکتورسازی تبریز , تراختور آذربایجان, | موضوع: <-CategoryName-> |

دوزلو اوغلان